Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 11 grudnia 2011

Problemy ze zdrowiem i... Rezultaty wymianki na ludowo ogłoszę w najbliższym tygodniu

Witajcie kochani!
Niestety muszę się przyznać bez bicia, że jeszcze nie przygotowałam zestawienia prezentów "na ludowo" Raz nie wszystkie maile dostałam na czas, dwa kilka razy mi spadł potas i wylądowałam w ko.ńcu na sgnale w szpitalu, gdzie musiałam badania zrobić co niestety wiąże się z osłabieniem, czasem a także chęcią do zaglądania do komputera.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie i zapraszam już w krótce na wyniki wymianki :*
Ps. sami możecie się oczywiście chwalić swoimi wymiankami na blogach już od dawna;)
Pozdarwiam

18 komentarzy:

Kinia pisze...

zdrówka życzę!!!

Joanna pisze...

Zdrówka i jeszcze raz zdrówka życzę!!!
Nie przejmuj się wymianką, chwalimy się na blogach i podglądamy inne prezenty:)
Ściskam mocno i szybko wracaj do zdrowia.

Annette pisze...

Odpoczywaj i dbaj o siebie :)

HaftyTiny pisze...

chwalimy się chwalimy:D zdrówka życzę

Drobiazgi domowe pisze...

Powodzenia i zdrówka życzę!
Zdrowie najważniejsze.

Pozdrawiam serdecznie

Ada

JaKa pisze...

Zdrowia! Dużo zdrowia życzę. Dbaj o siebie.
Pozdrawiam serdecznie.

Daniela pisze...

Dużo zdrowia życzę!

Agnieszka Rucińska pisze...

pewnie wyczyściły Cię ostatnio rewolucje żołądkowe i wypłukały potas. Dbaj o siebie. Życzę duzo zdróweczka!

Anonimowy pisze...

Zdrówka Ci życzę. Dbaj o siebie. Pozdrawiam ciepło.

Juta pisze...

Pragnę życzyć Ci Spokojnych ale przede wszystkim ZDROWYCH Świąt.

Gaby Bee pisze...

Wanted to send along some wishes for a very Merry Christmas and a Happy New Year!

Gaby

Yrsa pisze...

Życzę Ci zdrowych , wesołych Świąt oraz wspaniałej kondycji w nadchodzącym Nowym Roku , wszelkiej pomyślności , wiary , nadziei i miłości -pozdrawiam świątecznie i polecam: suszone morele , figi i pomidory , banany i kiwi - życzę szybkiego powrotu do zdrowia -Yrsa

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Dużo zdrowia życzę :)
Niech te Święta przyniosą Ci w prezencie to czego najbardziej pragniesz.To "coś" nie musi być ani widoczne ani dotykalne...może nawet nie pachnieć.Ale niech będzie CZYMŚ bez czego nie można i nie warto żyć.
Zdrowych i pogodnych Świąt życzy Ula

Ania pisze...

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :-)

HaftyTiny pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Majka - Karolina Majewska pisze...

Ja dopiero teraz sie pochwaliłam Przepraszamy za problemy i życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oraz dziekujemy za zorganizowanie takiej wymianki

Susan pisze...

Zapraszam po wyróżnienie! Bo mam nadzieję, ze zdrówko ok i tylko motywacji do powrotu brak ;)

Agnieszka Rucińska pisze...

Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
Niech spełniają się wszystkie Twe marzenia.
Życzę Ci także zdrowia, bo tego nie można kupić, szacunku i życzliwości od ludzi, bo na to trzeba zasłużyć i spełnienia marzeń, bo to one sprawiają, że życie jest piękne oraz czasu spędzonego w gronie ukochanych osób w tym magicznym czasie Bożego Narodzenia.
RADOSNEGO ŚWIĘTOWANIA!!!